Facebook Twitter blogi

KUN KULTTUURIT TULEVAT TISKILLE

KULTTUURIENVÄLISEN OSAAMISEN KEHITTÄMINEN ASIAKASPALVELUSSA

 

Onko hyvällä asiakaspalvelulla kansallisuutta?
Miten viestini menisi perille? Repertuaarini on jo käytetty - mistä lisävinkkejä?
Miten huomioin asiakaskunnan monimuotoistumisen palveluprosessien kehittämisessä?
Olisi ihanaa saada uusia ideoita sähköpostiviestintään ulkomaisten asiakkaiden kanssa!

UNIDOSIN KOULUTUKSISSA tiedostat, pohdit, testaat ja kehität asiakaspalveluosaamistasi kulttuurienvälisessä ympäristössä.

"Ohjaajan onnistuneiden käytäntö-teoria yhdistelyjen seurauksena tuli "aivan"-elämyksiä. Eli kun joku oli kertonut esimerkin käytännössä, koulutuksen vetäjä osasi vetää esimerkin yhteen teorian tai laajemman yhteyden kanssa."
Osallistuja Kansainvälisten asioiden henkilökunnalle suunnatussa koulutuksessa, kevät 2008. Koulutuksen tilaajana oli HERA (Helsinki Education and Research Area, www.hera.fi)

"Kiitos päivästä. Olen saanut paljon uusia ajatuksia & ajattelutapoja. Erityisen mielistynyt olin madame Eila de Botuan värikkääseen ja hehkuvaan persoonallisuuteen, niin verbaalisessa kuin visuaalisessakin esiintymisessä. Kiittäen xx."
Osallistuja museoiden henkilökunnalle suunnatussa Alertum Oy:n tilaamassa koulutuksessa Kulttuurienvälinen viestintä asiakaspalvelussa.

slaideri-nuoli-VASEN Näin Unidos valmentaa 1 MO 2 3 nappi-OIKEA-PUOLI